Rabu, 27 Mei 2009

bored

Today is the worst day ever in my life (lebay deng) how come my friends could have some fun with their precious holiday time today but I was rottening here in my bedroom. it's just soo uncool, my iTunes are playing my playlist over and over for a day, my friends just keep chattinh with me and I just keep faking smile to my cousins, f*ck.


Everything I touch bores me more, deeply and more deeply (gw sok2 romi rafael deh jauh lebih dalam, jauh lebih dalam). help me dude, I'm getting more and more rotten here!.


Lately I was just visit Sani's facebook profile, and she was discussing with unun, she discuss about memories ini our school, yeah one o nine.


I just don't notice that it would be soooooo fast, time passes by just like I don't know just like a race car maybe? It's so damn fast. I just can't remember my first impression of our beloved school, and I just can't remember and I won't even remember how we gonnna feel the loose-ness when we're on the farewell later on.


It makes me saaad thinking about this things. gw cuma gabisa lupain aja masa transisi yang kata orang2 masa2 dimana kita lagi di fase gak jelas di hidup kita masing (pantes aja hidup gw ga jelas) gw gabakal lupa dimana masa2 gw pertama kali mos, pertama kali gw masuk 710, pertama kali dapet sahabat, pertama kali gw ngerasa dewasa, pertama kali gw ngerasa ga di terima, pertama kali semua dan bagi gw junior high is a giant and huge leap of our life, it's time where our brave-ness gathers on, time when our jealoussy acts, and time when we feel loosing is something not right.


kalo gw flash back lagi ke masa2 gw pertama di 811, gw ngebet pengen pindah (dan ini terjadi setiap saat gw masuk kelas baru) gatau kenapa gw ga ngerasa nyaman disini awal-awalnya, tapi ujung2nya juga gw gabisa lepas, terlalu banyak memori kelam dan memori selam (?) di dalam kelas itu di saat gw ribut, di saat gw pacaran, di saat gw cium cewe gw padahal ada guru (sok2 nekat gitu dah gua haha) saat2 gw ga ikut study tour gara2 tiba2 gua tipes saat2 dimana rumah gw rame tiap hari di sambangi sama pasukan rusuh Diary Palapas saat2 dimana Alvin nyium Mita lamaaaa banget kayaknya menghayati (fyi cuma pipi loh) terus padahal bokap gua ngeliatin lama hahahahaha udahnya bokap gua nanya 'itu tadi ngapain temen kamu yang cewe putih itu nyiumin temen cewe kamu yang lain?' yang bokap gw gatau itu Alvin pas rambutnya kaya jamur merang (kata tante Dina vin ehiya tante Dina itu nyokapnya yoga dia jago masak!!) saat2 dimana gw selek sama Daraya sahabat karib gw itu ih gila kebanyakan memori penting disini, sangat banyak.


kalo gw flashback masa2 di 95 yang bener2 memorable banget dan ga mungkin ilang dari ingatan gua, hem masa dimana gua rasanya pengen jalan handstand saking gw ngakaknya liat kelakuan duto, saat dimana pas gw gamasuk malah tercipta pahlawan super si homoman itutuh~, saat dimana gw jatuh cinta sama mahluk bakso itu (boong gw gasuka mawan), saat dimana gw stres2nya masukin rumus fisika, saat dimana gw nulis blog ini and in my head is full with my classmate's laughter and Mrs. Theresia Purwanti gorgeous smile and she is so damn caring to me, and in this class too comes time when my mom had to be hospitalized and I cry in Mrs. Tres big bear loving hug when my mom had her first strike of her virus, you know guys I'll promise I'll cry at the farewell I've been keeping my tears for a long long time since my last cry, and I promise to use it and let it out when we had to be separated, geez it's so saaaaaaaad!



I just won't forget you guys, everyone none exeption, all of you guys, all of you.



with proud, glory-ness, and hope of un-separated



Reza 'sad' Andhika

Tidak ada komentar: